AMRAP (As Many Round As Possible) TREENI

AMRAP (As Many Round As Possible) treeni on tehokas ja helppo toteuttaa itse.  AMRAP treenin keston voi helposti määritellä itse oman aikataulun mukaan. Treenistä saat tehokkaamman lisäämällä hyppyjä sisältäviä liikkeitä tai voit tehdä treenistä lihaskuntopainoitteisen.

AMRAP treenin ideana on tehdä liikkeitä niin monta kierrosta kun annetun ajan sisällä ehtii, kun aika on täynnä voit pitää palautumisen ennen seuraavaa kierrosta. Itse tykkään toteuttaa tämän niin, että joka kierroksella on eri liikkeet näin saat treenistä vielä monipuolisemman.

Kokeile seuraavaa AMRAP- treeniä.

Tässä treenissä tehdään kaksi 10min settiä

Ensimmäisen 10 min liikkeet:

1. Kyykky 10kpl
Kyykyssä paina polvia hieman ulospäin
2. Punnerrus 10kpl
Valitse punnerruksiin oma tasosi voit tehdä punnerrukset konttausasennossa, polvet maassa tai suorilla polvilla.
3. Lantionnosto 10kpl
Ojenna lantio ylöspäin yläasennossa purista vielä pakaroita yhteen.

Toisen 10 min liikkeet:

1.Askelkyykky eteen 5kpl/puoli
Katso, että polvi ei mene varpaiden yli. Voit tehdä vuorojaloin tai yksi jalka kerrallaan.
2.Lankku ja jalannosto 5kpl/jalka
Valitse itselle sopiva lankutus asento, joko kyynärpäät maassa tai kädet suorina. Pidä hyvä lapatuki ja lähde nostamaan jalkoja ylös vuorotellen
3.Vuorikiipeilijä 10 kpl/puoli
Mene punnerrusasentoon, työnnä käsillä poispäin lattiasta jolloin saat hyvän lapatuen. Lähde tuomaan polvia vuorotellen vastan alle. Valitse itselle sopiva tahti.

Katso tästä koko treeni ja halutessa tee mukana!

Tsemppiä treeneihin ja pysytään aktiivisina!